Najnowszy post

niedziela, 6 maja 2012

Akrylowy kaboszon - wisior


Powstał kolejny wisior, tym razem akrylowy, owalny kaboszon 29x39mm, opleciony głównie
 koralikami Toho Milky White w trzech rozmiarach - 11, 15 i 8/o
Gotowy wisiorek ma rozmiar 5,5x4,5cm (bez zawieszki).



Zawieszka wykonana ściegiem peyote, wykończone rdzeniem metalowym,
 który można kupić w Sklepie internetowym Kadoro


Niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach tego, jak pięknie się mieni cały wisiorek.
Nie mam jeszcze pomysłu na nośnik ale mam nadzieję, że coś mi wpadnie do głowy.





 

1 komentarz:

  1. Witaj ! Dziękuję za wizytę. Zwiedziłam Twojego bloga i mogę z całą stanowczością powiedzieć,że
    robisz piękną biżuterię ! Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...